(Polski) Metody rekrutacji i szkolenia pracowników
(Polski) Zarządzanie firmą
(Polski) Doradztwo w zakresie wyboru lokalizacji. Franczyzodawca zazwyczaj jest lepiej zorientowany co do warunków, jakim powinna odpowiadać właściwa lokalizacja punktu franczyzowego.
(Polski) Standaryzacja lokalu. Jednolity wizerunek punktów sieci franczyzowej jest z reguły najszybciej i zarazem najtaniej osiągany dzięki zastosowaniu standardowych planów i specyfikacji opracowanych przez franczyzodawcę.
(Polski) Zamówienie i dostarczenie wyposażenia.
(Polski) Rekrutacja personelu. Wielu franczyzobiorców nie ma doświadczenia w prowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami na pracowników.
(Polski) Spójna kampania promocyjna, w związku z otwarciem punktu franczyzowego.
(Polski) USŁUGI BIEŻĄCE
(Polski) Regularne konsultacje i doradztwo ze strony franczyzodawcy.
(Polski) Szkolenia dla nowych pracowników franczyzobiorcy.
(Polski) Prace badawcze nad nowymi produktami i opracowywanie nowych strategii marketingowych. Wiele systemów franczyzowych zwiększyło swój udział w rynku i zyski dzięki zastosowaniu nowych pomysłów lub produktów zasugerowanych przez ich franczyzobiorców.
(Polski) Spójna kampania reklamowa i PR dla całego systemu franczyzowego
(Polski) Jednolite materiały promocyjne do wykorzystania w punktach franczyzowych.
(Polski) Wdrożenie wspólnych procedur w zakresie kompleksowej obsługi klientów Umożliwienie franczyzobiorcom wzajemnej wymiany doświadczeń poprzez organizowanie cyklicznych spotkań.
(Polski) Opracowanie wspólnej dla całego systemu witryny internetowej, która może służyć prezentacji systemu franczyzowego i jego oferty.Warto wiedzieć. W Europie został wypracowany Europejski Kodeks Franchisingu. Gwarantuje on etyczną i otwartą współpracę wewnątrz sieci.